Våra tjänster inom lön & personal

Våra tjänster inom lön & personal

Lönehantering och personalnära arbetsuppgifter blir allt mer komplexa områden att hantera. Arbetsmarknaden är i ständig förändring och det krävs att man är påläst och uppdaterad, så det är inte ovanligt att man som företag känner att den interna kunskapen inte riktigt räcker till.

Därför utvecklar vi hela tiden våra digitala verktyg och erbjuder stöd från erfarna lönespecialister nära dig. Med Aspias hjälp får du ordning och reda, samt minskad sårbarhet i löneadministrationen. Du slipper egna systeminvesteringar samt underhåll, drift och support av dem.

Våra lönespecialister hjälper dig att hantera lönerna och hålla koll på lagar och regler som är kopplade till personalen.

Lön är mer än att hantera det administrativa – personalen är din viktigaste resurs.

MyBusiness

Fördelar med MyBusiness

Med affärssystemet MyBusiness får du en smidig digital hantering av tid, resa och bemanning dygnet runt. Eftersom allt finns i molnet kan rätt underlag alltid levereras till rätt part i rätt tid. Du undviker kostnader för inköp och underhåll av egna system och är trygg med att lönerna och tillhörande bokföringsunderlag är kvalitetssäkrat av lönekonsulter med rätt kompetens.

Vårt erbjudande

Se alla våra tjänster

Vi hjälper människor att driva sina företag på bästa sätt genom att stötta i alla företagsnära frågor som t ex redovisning, lönehantering och affärsrådgivning. Hos oss kan du välja att sköta hela eller delar av företagets ekonomi i vårt molnbaserade affärssystem MyBusiness. När du behöver har du också tillgång till våra kvalificerade konsulter som finns på kontor över hela landet.