Glad kvinna med smartphone
Glad man med laptop

Aspia Go-teamet i din ficka

Aspia Go är en kraftfull ekonomitjänst i smidigt format. Och bakom gränssnitt och AI sitter vi i Aspia Go-teamet för att göra företagandet enkelt för dig. Vi i teamet håller koll på allt åt dig och meddelar om när du behöver göra vad. Med Aspia Go är du aldrig ensam, helt enkelt.

spargris

Fast månadskostnad

Betala bara för det du behöver till ett fast pris!

mobilapp

Allt i en app

Snabb och enkel bokföring i mobilen, var du vill och när du vill.

experter

Aldrig ensam

Våra experter finns alltid en knapptryckning bort för att hjälpa dig i varje steg.

samlad ekonomi

Koll på ekonomin

Aspia Go-teamet hjälper till med lön, bokföring, bokslut, årsredovisning och bolagsdeklaration.

Städa av bokföringen på bussen hem

Är du också trött på sena faktureringsnätter? Vi vet – det var inte bokföring du drömde om när du startade eget. Så vi tog fram Aspia Go – bokföringsappen som gör din ekonomi enklare.

Med hjälp av AI interagerar Aspia Go med dig och ger konkreta bokföringsförslag och to do-listor. Skulle du ändå behöva hjälp finns vi alltid bara ett knapptryck eller ett telefonsamtal bort för att hjälpa dig med teknisk vägledning eller enklare ekonomisk rådgivning.

Det krångliga blir enkelt med Aspia Go.

Kvinna som använder Aspia Go
Aspia Go på smartphone

Just nu 50% rabatt i 3 månader!

Gäller på den fasta månadskostnaden för nya Aspia-kunder.

Räkna ut din månadskostnad

Med Aspia Go betalar du bara för det du behöver, som det ska vara. Här kan du räkna ut din totala månadskostnad. Alla priser är exkl. moms.

Hur många anställda är ni?

pekande hand

Din totala månadskostnad:

2 050 kr/mån

Aspia Go: 2 050 kr/mån

Uppstartskostnad: 1 950 kr

Total uppstartskostnad: 1 950 kr

Total månadskostnad: 2 050 kr

Pssst!

Från 950 kr/timme får du rådgivning och hjälp av ett ekonomiproffs.

Enkelt företagande

Nu kan alla sköta sin bokföring. Det är lätt, tydligt och snabbt - och allt till en fast kostnad. Med Aspia Go får du:

  • Enkel bokföring i mobilen.
  • AI-teknik hjälper dig att göra rätt.
  • Aspia Go-teamet, bara ett knapptryck bort.
  • Lön, bokslut, årsredovisning och bolagsdeklaration.
  • Mer tid och energi till din kärnverksamhet.
Glad kvinna använder smartphone
glad kvinna med laptop

Passar Aspia Go oss?

Vi får ofta frågan: Kan jag ha Aspia Go? Därför har vi listat ett gäng vanliga följdfrågor med tillhörande svar om vilka kriterier ditt företag måste uppfylla för att kunna nyttja tjänsten:

Hur många anställda kan företaget som mest ha?

- Tre stycken, inklusive ägaren.

Vilka bolagsformer passar Aspia Go för?

- För tillfället kan endast aktiebolag använda tjänsten.

Kan Aspia Go hantera just min bransch?

- Här är listan över vilka typer av företag som kan ansluta till Aspia Go för tillfället: holdingbolag, tjänste- och konsultfirma, bygg- eller hantverksföretag, fastighetsförvaltare, friskvårds- och hälsoföretag, service- och handelsbolag eller transport- och logistikföretag.

Fungerar Aspia Go oavsett vilken bank jag har?

- Aspia Go fungerar om du har Handelsbanken, SEB eller Swedbank.

Vilket/vilka regelverk har Aspia Go stöd för?

- I dagsläget måste du tillämpa regelverk K2 (BFNAR 2016:10 Årsredovisning i mindre företag) för att Använda Go.

Passade svaren väl in på ditt företag? Då kan du skaffa Aspia Go redan idag!

vinkande hand

Ska vi prata Go?

Vi berättar gärna mer om tjänsten. Lämna namn och mejladdress så kontaktar vi dig inom kort. Vi hörs!

Frågor och svar

För att kunna använda Aspia Go måste ditt företag uppfylla följande kritierier:

  • Ni är som mest tre anställda inklusive ägare (max 3 löner).
  • Ni är ett aktiebolag.
  • Ni är en/ett holdingbolag, tjänste- och konsultfirma, bygg- eller hantverksföretag, fastighetsförvaltare, friskvårds- och hälsoföretag, service- och handelsbolag eller transport- och logistikföretag.
  • Ni har någon av följande banker: Handelsbanken, SEB eller Swedbank.
  • Ni tillämpar regelverk K2 (BFNAR 2016:10 Årsredovisning i mindre företag).
  • Ni omsätter upp till 3 miljoner.
  • Ni har inte behov av hantering av ROT/RUT-avdrag, kassahantering, e-handel, projektredovisning/kostnadsställe.
  • Ni har enbart försäljning inom Sverige.
  • Ni handlar inte med värdepapper (passiv förvaltning är OK.).

För bastjänsterna betalar du:

2 050 kr per månad.

Har du fler löner? Då tillkommer 250 kr per lön och månad. Max antal löner är i dagsläget 3 stycken.

Vi tar en Uppstartskostnad om 1 950 kr och 500 kr per anställd utöver ägare.

För enklare rådgivning, exempelvis utreda tidigare bokföring eller boka ikapp tidigare månader tar vi ett timpris om 950 kr.

Har du fler funderingar?
Välkommen att ringa oss på:
010-210 33 10

ring oss