Förmånligt samarbete för företagare

  • Med en automatisk koppling till ditt bankkonto och din bokföring får du en smidigare företagarvardag med full koll på dina transaktioner.

  • Som kund hos Aspia och SEB får du tillgång till attraktiva erbjudanden med rabatterade priser.

  • Smidig hantering för bildande av bolag med professionellt stöd.

  • Specialistkompetens inom många områden som gör att vi kan hjälpa dig att växa utifrån dina ambitioner och behov.

Vårt erbjudande till dig som SEB-kund

Kvinna svarar på frågor för ägarkollen i mobilen

Ägarkollen - 60 minuters kostnadsfri digital workshop

Ägarkollen syftar till att, med hjälp av våra expertrådgivare, driva på arbetet med att långsiktigt förbereda ägare och bolag att ta sig dit ägarna vill. Genom att agera i tid skapas fler valmöjligheter.

Börja med att fylla i dina kontaktuppgifter i formuläret nedan. Du kommer sedan få svara på några frågor vilket ger oss möjligheten till en anpassad diskussion i workshopen.

Läs mer om Ägarkollen (pdf)

Två knutna händer som nuddar varandra

30 minuters fri företagsrådgivning

Det finns många saker att tänka på när man driver företag till exempel regelverk, digitalisering, val av redovisningssystem, effektivisering, myndighetsrapportering mm. Aspia har hjälpt tusentals företag med att förbättra sin ekonomihantering.

Erbjudande: Som kund till SEB får du 30 minuters fri företagsrådgivning, erbjudandet gäller endast nya kunder till Aspia.

Kvinnlig entreprenör på kontor med mobil i handen

Aspia Go - för småföretagaren

Aspia Go är vår lätthanterliga, tydliga och kraftfulla ekonomitjänst för småföretagare. Det här ingår:

  • Enkel hantering av ditt företagande i mobilen.
  • Bokföring, lön, månadsrapportering, bokslut, årsredovisning och bolagsdeklaration.
  • Aspia Go-teamet, bara ett knapptryck bort
  • Affärsplattformen MyBusiness

Erbjudande: Gratis uppstart (Värde 1 950 kr)

Två män ser glada ut och skakar hand

Starta bolag med Aspia Go

Få hjälp att starta upp ditt bolag och kom igång med Aspia Go - smidig ekonomihantering direkt i mobilen. Det här ingår: 

  • 1 timmes fri rådgivning
  • Bildande av aktiebolag
  • Fria avtalsmallar i 3 månader
  • Uppstart och en månadskostnad i Aspia Go
  • Affärsplattformen MyBusiness

Erbjudande: 5 990 kr (ord 10 350 kr)

Närbild på hand som håller i läsplatta

MyBusiness 6 mån

MyBusiness är vår affärsplattform som  kan anpassas utifrån din verksamhet och dina behov. Här hanterar du företagets ekonomi och löner, håller koll på hur företaget mår och går. Förutom MyBusiness får du:

  • 1 nulägesanalys
  • Fria avtalsmallar i 3 månader

Erbjudande: MyBusiness kostnadsfritt 6 mån (Värde: 5000 kr), gäller för dig som kund hos SEB och ny kund till Aspia.

Kvinna som sitter vid ett skrivbord pratar med kvinna som står bredvid

1 timmes gratis rådgivning vid köp av HR-tjänst

Aspia erbjuder även en rad olika HR-tjänster. Vi hjälper företag med allt från att skapa en personalhandbok, till lönekartläggning eller hålla utbildning i arbetsrätt

Låter det intressant? Kul, för just nu bjuder vi på 1 timmes rådgivning när du köper någon av våra HR-tjänster. 

Erbjudande: 1 timmes gratis rådgivning vid köp av HR-tjänst (värde 2 000 kr)

Aspias 5-stegsprocess för strategiskt hållbarhetsarbete

40 minuter fri hållbarhetsrådgivning

Boka en fri rådgivning med våra hållbarhetsexperter för att diskutera frågor rörande hållbarhetsrapportering och gällande rapporteringskrav samt hållbarhetsstrategi.

Kostnad: Kostnadsfri för SEBs företagskunder

Nuläge & inledande väsentlighetsanalys

  • Grundläggande digital hållbarhetsutbildning för ledningen, 2h
  • Förberedande inför nya rapporteringskrav (CSRD)
  • Inledande väsentlighetsanalys kopplad till Agenda 2030 inklusive enkel klimatberäkning

Skapar goda förutsättningar för er att möta krav från kunder, finansiärer och medarbetare samt bygga långsiktigt lönsamma bolag.

Kostnad: 12 960 kr (ord. pris 14 960 kr)

Mer information om hållbarhetsrapportering

För alla företag där ute

Aspia är en ledande affärspartner som hjälper företagare och beslutsfattare med redovisning, lönehantering, HR, skatt och affärsrådgivning med ca 1 200 medarbetare på cirka 55 kontor i Sverige och närvaro i nordiska länder.
Vi tror på att göra det svåra enkelt och att du ska få ägna dig åt det du är bäst på. Så hjälper vi till med resten.