I vårt digitala verktyg MyBusiness får du en tydlig och översiktlig vy över lediga arbetspass och tillgänglig personal och kan se nyckeltal som personalkostnader, timmar, försäljning, frånvaro och bemannade arbetspass. Resursplaneringen anpassas efter era behov med schemaläggning per kostnadsställe eller projekt.
Medarbetarna kan själva se sina personliga scheman på datorn och i appen och chefer kan skicka ut passförfrågningar och tillsätta arbetspass på samma sätt. Precis när det passar var och en.
Vi är unika med att kunna erbjuda rapportering av tid, tjänsteresa och bemanning i ett och samma system för samtliga nordiska länder. Har ditt företag verksamhet i flera nordiska länder är allt samlat på ett ställe och du har en övergripande kontaktperson som koordinerar hela uppdraget.
Många företag behöver då och då anställa extrapersonal, kanske för att klara sommarens semestrar eller julens toppar. Men vad är det egentligen för regler som gäller? Vi guidar dig till allt du behöver veta.
Läs blogginlägget