Närbild på två personers händer vid en dator

Enkelt och effektivt verktyg för medarbetare och chefer

I vårt digitala verktyg MyBusiness får du en tydlig och översiktlig vy över lediga arbetspass och tillgänglig personal och kan se nyckeltal som personalkostnader, timmar, försäljning, frånvaro och bemannade arbetspass.
 Resursplaneringen anpassas efter era behov med schemaläggning per kostnadsställe eller projekt.


Medarbetarna kan själva se sina personliga scheman på datorn och i appen och chefer kan skicka ut passförfrågningar och tillsätta arbetspass på samma sätt. Precis när det passar var och en.

Tre personer sitter och pratar med varandra

Nordisk lönehantering

Vi är unika med att kunna erbjuda rapportering av tid, tjänsteresa och bemanning i ett och samma system för samtliga nordiska länder. Har ditt företag verksamhet i flera nordiska länder är allt samlat på ett ställe och du har en övergripande kontaktperson som koordinerar hela uppdraget.

Varför Aspia?

Illustration av insikter

Schemalägg och bemanna personal i samma system för alla nordiska länder.

Allt hanteras digitalt, via dator eller mobil.

Du väljer själv hur mycket eller lite du vill ha hjälp med.

Illustration av väg med utplacerad kartnål

Vi finns nära dig på ca 60 orter över hela landet, från söder till norr.

Kollegor sitter och pratar

Blogginlägg

Anställa extrapersonal – reglerna du bör ha koll på

Många företag behöver då och då anställa extrapersonal, kanske för att klara sommarens semestrar eller julens toppar. Men vad är det egentligen för regler som gäller? Vi guidar dig till allt du behöver veta.

Läs blogginlägget