Stärker arbetsgivarvarumärket
Som arbetsgivare sparar du tid och resurser genom en förenklad hantering av förmåner och personalfrågor, avtal med leverantörer och hantering av friskvårdsutlägg. Ett förmånserbjudande stärker arbetsgivarvarumärket.
Enkel åtkomst
Dina anställda får en smidig åtkomst till en överskådlig visualisering av ersättningar och förmåner. Tillgång till senaste saldon och attraktiva erbjudanden.
Smidigare kandidathantering
En förmånsportal ger även bättre stöd för kandidathantering och on-/offboarding.
Förmånsportalen är en digital samlingsplats för medarbetarens publicerade lönespecifikationer, totala ersättning, förmåner, erbjudanden och företagsspecifik information. Portalen erbjuder arbetsgivaren ett upphandlat utbud av integrerade personalförmåner inom hälsa, ekonomisk trygghet och hushållsnära tjänster.
Genom ramavtal med leverantören Mybenefit (BMCM AB) kan vi på Aspia erbjuda våra företagskunder en attraktiv, överskådlig och mobilanpassad webbportal. Förmånsportalen kan kundanpassas med en rad olika funktioner som skapar mervärde för anställda och arbetsgivare.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Förmånsportalen som tillval till Aspia Payroll
Förmånsportalen kan kopplas på som tillval för befintliga kunder som har sin lönehantering via Aspia Payroll. Tjänsten kan ej köpas separat.